Potrebujete niečo nájsť?

Reklamačný poriadok

 

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

 

1.1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zodpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).

 

1.2. „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť Medipharm-služby, s.r.o., so sídlom Podnikateľská 5, 04017 Košice - Barca,  IČO 36572900, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom súde Košice I, vložka číslo 14200/V.

 

1.3. „Kupujúci“ je:

 

I. spotrebiteľ (osoba, ktorá nakupuje tovar pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti)

II. fyzická a/alebo právnická osoba – podnikateľ, ktorý s predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru.

 

1.4. Fyzické a právnické osoby – podnikatelia berú na vedomie, že podmienky záruky (najmä záručná doba) môžu byť odlišné od podmienok záruky pre spotrebiteľov a vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim – podnikateľom sú upravené Obchodným zákonníkom.

 

 

2. Záručné podmienky

2.1. Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t. j. najmä ak je tovar kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho, alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia kupujúceho.

 

2.2. V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju oprávnenú reklamáciu.

 

2.3. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

 

V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou, alebo kuriérom, (viď. kontakty) zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra, alebo poštového doručovateľa. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá; odporúčame tovar poistiť.

 

2.4. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených zákonom. Odstúpenie je voči predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.

 

2.5. V prípade reklamácie predávajúci nezodpovedá za stratu dát, respektíve za škodu spôsobenú stratou dát, ktoré boli uložené v zariadení. Kupujúci si je povinný pred reklamáciou dáta sám zálohovať.

 

 

 3. Vybavenie reklamácie

3.1. Reklamácia sa uplatňuje osobne v sídle spoločnosti, prípadne poštou na adrese spoločnosti Podnikateľská 5, 040 17  Košice - Barca.


3.2. V prípade, že kupujúci využije svoje právo a vyžaduje odstránenie poruchy tovaru opravou a v záručnom liste je pre účely záručných opráv tovaru určený iný subjekt ako predajca, ktorého miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na záručnú opravu u subjektu uvedeného v záručnom liste.

 

3.3. V prípade, že nie je možné uplatniť záručnú opravu u iného subjektu ako u predajcu, zaistí záručnú opravu predajca. Predajca v deň prijatia reklamácie vystaví kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru, v ktorom presne označí chyby  tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamácie predajca informuje kupujúceho formou dohodnutou s kupujúcim.


3.4. Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.


3.5. V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať predávajúcemu, koná kupujúci tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.


3.6. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa.


3.7. Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v  súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou

e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.


3.8. Predávajúci po riadnom vybavení reklamácie vyzve Kupujúceho telefonicky, emailom alebo iným spôsobom dohodnutým s kupujúcim k prevzatiu opraveného tovaru a reklamačného protokolu, resp. bude po vzájomnej dohode tovar spolu s reklamačným protokolom doručený kupujúcemu formou doporučenej zásielky.


3.9. Pri akejkoľvek návšteve servisného technika u kupujúceho je potrebné, aby bol vyhotovený protokol o zistených poruchách a forme ich odstránenia. Bez takéhoto protokolu nie je návšteva servisného technika braná do úvahy.


3.10. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornej manipulácii s tovarom, t.j. najmä pri:

  • porušení ochranných pečatí a nálepiek, ak na výrobku nejaké sú
  • používaní Tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru

 

 

4. Záverečné ustanovenia

4.1. V prípade akejkoľvek reklamácie informuje kupujúci predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu porúch tovaru urobil na mieste prípadnej inštalácie, t.j. u kupujúceho, alebo odporučí tovar dopraviť do servisného strediska spoločnosti.


4.2. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 01.04. 2020. Zmeny reklamačného poriadku sú vyhradené.

 

Reklamačný protokol v PDF

Naše služby

DSC_1751.JPG
DSC_1751.JPG

Lekárenský nábytok

Nábytkové a prístrojové vybavenie komplet lekárne od zamerania, prípravy projektu a vizualizáciu až po samotnú realizáciu a montáž.

Dozvedieť sa viac
Falck 20.7 658.jpg Falck 20.7 658.jpg

Zásuvkové systémy

Zásuvkové systémy SHOPTEC na uskladnenie liečiv v lekárni.

Dozvedieť sa viac
Jirko - snehuliak 020.jpg
Jirko - snehuliak 020.jpg

Nábytkové vybavenia laboratórií

Laboratórny nábytok spĺňa vysoké nároky na vybavenie moderných laboratórií.

Dozvedieť sa viac
PC040006.JPG PC040006.JPG

Nábytok do ambulancií a zdravotníckych zariadení

Ponúkame Vám moderný zdravotnícky nábytok do ambulancie, alebo zdravotníckeho zariadenia, ktorý spĺňa prísne kritéria a zároveň vytvorí príjemné prostredie pre Vašu prácu.

Dozvedieť sa viac
IMG_2745.JPG
IMG_2745.JPG

Nábytok do rodinných domov a bytov

Kompletné zariadenie do rodinných domov a bytov. Naša výroba s CNC strojmi umožňuje atypickú a rýchlu výrobu.

Dozvedieť sa viac
SNV 4.jpg SNV 4.jpg

Nábytok do predajní a obchodných zariadení

Vlastná výroba s CNC strojmi. Montáže, demontáže a sťahovanie predajní. Kovové regále, štendre, stojany, pulty a rôzne doplnky.

Dozvedieť sa viac
CNC vŕtací a frézovací stroj wee_VENTURE_115.jpg
CNC vŕtací a frézovací stroj wee_VENTURE_115.jpg

Strojové vybavenie dielne

Naša dielňa je vybavená kvalitnými CNC strojmi nemeckej výroby, ktoré nám umožňujú vyrábať kvalitne a rýchlo.

Dozvedieť sa viac